Sunday, March 28, 2010

penghargaan

Posted by KESTABILAN DAN PERGERAKAN VOLUNTARI at 8:37 AM

PENGHARGAAN


 

ALHAMDULILLAH, syukur kepada Allah S.W.T yang telah memberi taufik dan hidayah kepada kami sehingga berjaya menyiapkan tugasan kerja kumpulan yang bertajuk kestabilan dan pergerakan voluntari kanak-kanak ini dengan sempurna dan jayanya.

Pertama sekali, kami ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada pensyarah kami iaitu Cik Norly Binti Jamil kerana telah banyak memberi tunjuk ajar kepada kami dalam menyiapkan tugasan ini. Tidak dilupakan juga kepada ibu bapa yang banyak membantu terutamanya dari segi kewangan serta rakan-rakan seperjuangan yang telah banyak memberi sokongan, nasihat dan tunjuk ajar dalam menyiapkan tugasan ini. Dengan bantuan mereka dan daya usaha kami sendiri dapatlah kami mencari maklumat berkaitan tugasan ini dengan lancar.

Sekali lagi saya ingin mengucapkan setinggi penghargaan kepada sesiapa yang terlibat secara langsung dan tidak langsung bagi membantu kami dalam menyiapkan tugasan ini. Diharap segala maklumat yang telah kami perolehi dapat kami gunakan sebaik-baiknya samada untuk tujuan peperiksaan atau selepas kami menjadi guru kelak disamping mendidik anak-anak bangsa.


 

Sekian terima kasih.

1 comments:

My Shining Day on April 7, 2015 at 3:43 PM said...

Sharing Is Caring!!!!!!

Post a Comment

 

KESTABILAN DAN PERGERAKAN VOLUNTARI (A) Copyright © 2009 Baby Shop is Designed by Ipietoon Sponsored by Emocutez